tiistai 11. elokuuta 2015

Ihana yllätys


Minua odotti viime viikolla ihana yllätys, kun menin vierailulle Luomulaakso blogiin. Blogissa Maria kertoi, että juuri minä olin voittanut nämä yllä olevassa kuvassa olevat herkut. Voi miten mahtava yllätys! Ja kaikenhan kruunasi se, että minä en tiennyt osallistuneeni arvontaan. Joten kaikenlaisia kivoja yllätyksiä elämässä tulee :).

Ja sitten muutama sana näistä ihanista herkuista. Ne ovat kaikki luomutuotteita. Raakasuklaa on yleisesti ottaen suklaata, jota ei ole kuumennettu juurikaan, ja usein se ei ole niin makeaa kuin tavallinen suklaa, sekä sisältää raakakaakaota, jolloin se on yleensä myös huomattavan paljon terveellisempää kuin tavallinen suklaa. Me miehen kanssa syötiin jo tuo appelsiinipatukka: se oli todella hyvää! Jopa mies myönsi sen (ei yleensä tykkää raakasuklaasta). Puhdistamon herkkusekoitus pussi on vielä avaamatta, mutta se sisältää inkamarjoja, tummia suklaapisaroita ja cashewpähkinöitä, eli kuulostaa ihan minun jutulta!

Joten Maria: Todella iso kiitos näistä!

1 kommentti:

  1. Ole hyvä. :) Oli mukava kuulla, että oli mieluinen yllätys. :) <3

    VastaaPoista

Ilahdun kommentistasi ❤