torstai 3. joulukuuta 2015

Joulukalenteri Luukku 3


Joulunaluskortti Englannista Suomeen. Kirjoitettu 3.12.1997:


"Heissan!

Joulunodotusterveiset täältä koleasta Englannista. Eilen satoi ensilumi, mutta se suli heti pois. Työt ovat jatkuneet samaan malliin, tosin pikkujoulujen alkaminen lisää työmäärää.
Englannin kieli on kohentunut, ja olen muutenkin sopeutunut elämään täällä kohtalaisesti. 2 viikon kuluttua tulenkin jo kotiin, ja sitten tavataan. Aika menee niin nopeasti.
Siellä kuulemma on kaikki hyvin, paljon lunta ja täysi talvi.
Kaikkea hyvää teille sinne! Terveisiä muille myös!
Johanna"

Kyllä tuli haikea olo, kun tämän kortin löysin. Onhan se vanhakin, mutta tunnistin heti tuon kuvan, toisin sanoen muistan ostaneeni tuon kortin. Lähetin sen isäni tädille, kun asuin Englannissa ja työskentelin tarjoilijana. Se oli joulun alla 1997, ja olin tuolloin vähän päälle 20-vuotias. Lähes 20 vuotta sitten! Olen niin iloinen, että tämä kortti löytyi, koska sillä on minulle tunnearvoa. Jotenkin se muistuttaa minua kaikesta hyvästä, mikä minulla on. Niin että en haikaile enää minkään turhan perään, vaan osaan nauttia elämästä tässä ja nyt <3.

6 kommenttia:

  1. Vanhoihin kortteihin sisältyy muistoja.. mutta kun kaikkea ei voisi säästää - voih! Pääsinpäs päättelemään ikäsi :D Itse olin vuonna 1997 juuri alle 20-vuotias ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepäs se, paljon ihania muistoja korttien ja kirjeiden muodossa on joutunut hukkaan. Ja heh, nyt se ikä paljastui. Eli me ollaan lähelle samanikäisiä! :)

      Poista
  2. Voi, sinulla on ihania kokemuksia ja muistoja. Minullakin on kaikki vanhat kortit tallella ja niitä on joskus kiva lukea ja muistella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, on näitä muistoja joskus kiva muistella. Mulla ei kaikki kortit ole tallessa, kun olen muuttanut useita kertoja, ja siksi niitä on sitten tullut hävitettyä. Nykyään säästän kaikki. :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)